ἄρχοντος γάρ ἐστιν οὐχ ἑαυτὸν μόνον ἀγαθὸν παρέχειν, ἀλλὰ δεῖ καὶ τῶν ἀρχομένων ἐπιμελεῖσθαι ὅπως ὡς βέλτιστοι ἔσονται.
Should we supply αὐτὸν ? as δεῖ αὐτὸν καὶ τῶν ἀρχομένων ἐπιμελεῖσθα or is it good like that?
No need to insert αὐτόν.
ἄρχοντος γάρ ἐστιν οὐχ ἑαυτὸν μόνον ἀγαθὸν παρέχειν, ἀλλὰ δεῖ καὶ τῶν ἀρχομένων ἐπιμελεῖσθαι ὅπως ὡς βέλτιστοι ἔσονται.
Should we supply αὐτὸν ? as δεῖ αὐτὸν καὶ τῶν ἀρχομένων ἐπιμελεῖσθα or is it good like that?
No need to insert αὐτόν.